ponedeljek, 3. april 2017

Trpeča žena



»Ko sem se poročila, nisem vsaj tri leta hotela imeti otroka. Z možem sva poskrbela, da ni prišlo do spočetja. Tedaj sem zbolela. Več let sem se zdravila, mnogo potrošila, a vse brez uspeha. Ostala sem nerodovitna. Mož se mi je začel vedno bolj odtujevati. Najtežje mi je ob božičnih praznikih. Hiša polna raznih dobrot, a za koga? Niti moža ni od nikoder. Za božični praznik mi je tako težko pri srcu, da ničesar ne pokusim. Razjokam se, napolnim košaro in se napotim po vasi, poiščem otroke in jim vse razdelim. Že štirinajst takih božičev sem dočakala … Koliko jih še bom?«


To je resnična zgodba iz življenja neke trpeče žene. Pričevanje je bilo objavljeno v stanovski knjižici Več otrok, ki je v Trstu izšla konec leta 1964. Pomislimo koliko je danes med nami nesrečnic, ki po letih splavov, kontracepcije in neurejene spolnosti postanejo neplodne. Spomnimo se jih v svojih molitvah ter jih priporočimo svetemu Gerardu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

AdDominum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...